Mõisted
mTasku kassamoodul – Kaupmehe poolt kasutatavasse Kassasüsteemi tarnija poolt lisatud Telia tarkvara.
Kassasüsteemi tarnija – Kaupmehe olemasoleva kassasüsteemi pakkuja ning selle hoolduse eest vastutaja.
Mobiilirakendus mTasku – Telia poolt välja töötatud mobiilirakendus, mille abil on muu hulgas võimalik sooritada maksetehinguid, isikukoodi põhist või
personaliseeritud kliendikaardi kasutamist ning elektroonilise ostutšekki arhiveerimist.
Maksetehing – Kõik Tarbija tehingud Kaupmehe Kaupade ostmiseks, mis on sooritatud Telia mobiilirakenduse mTasku vahendusel kasutades konkreetse Makseviisi
pakkuja makseviisi.
mTasku Kliendikaart – Kaupmehele pakutav lisaväärtusteenus, mille abil võimalik mobiilirakendust mTasku kasutavatele Tarbijatele realiseerida boonussüsteem või
mida võib Tarbija nõusolekul kasutada personaalse meedia- ja lisamüügikanalina.
ostutšekk – mobiilmakse sooritamise järgselt Tarbija mTasku rakendusse edastatav virtuaalne sooritatud ostude nimekiri ehk elektrooniline kviitung.
NFC märgis/QR kood kleebis – Telia poolt toodetud kleebis, mille abil on võimalik Tarbijat Maksetehingu tegemiseks või mTasku Kliendikaardi tuvastamiseks
mobiiltelefoni kaudu identifitseerida.
Makseviisi pakkuja – Telia ja/või kolmandast isikust makseteenuse pakkuja, kelle pakutav makseviis on tehtud kättesaadavaks mobiilirakenduses mTasku.
Kaup – Kaupmehe poolt Tarbijatele müüdavad kaubad või teenused.
Tarbija – mistahes füüsiline või juriidiline isik, kes ostab Kaupmehe pakutavaid Kaupu, kasutades selleks Telia mobiilirakenduse mTasku kaudu kättesaadavaks
tehtud Makseviisi pakkuja makseviisi.
Teenus – Telia poolt Kaupmehele pakutav teenus, millega Telia vahendab Kaupmehele mobiilirakenduse mTasku kaudu pakutavat Makseviisi Kaupade eest tasumiseks ja
Tarbija maksete vastuvõtmiseks.
Teenuse kirjeldus
Telia õigused ja kohustused
- Telial on õigus blokeerida Kaupmehe juurdepääs mTasku kassamoodulile ilma Kaupmehe eraldi taotluseta, kui Telial tekib kahtlus, et õigustamata isikutel on
saanud võimalikuks mTasku kassamooduli kasutamine.
- Telia kohustub mTasku kassamooduli raames Kaupmehele pakkuma üksnes mTasku kassamooduli infrastruktuuri, . Kasutamaks Kaupade müümisel Tarbijatele
konkreetsete Makseviisi pakkujate makseviise, tuleb Kaupmehel iseseisvalt sõlmida eraldi lepingud vastavate Makseviisi pakkujatega.
- Telia tagab Kaupmehele üksnes mTasku kassamooduli infrastruktuuri nõuetekohase toimimise. Teenuse raames tehtavate konkreetse maksetega seotud küsimused
või pretensioonid kohustub Kaupmees lahendama iseseisvalt vastava Makseviisi pakkujaga või Tarbijaga.
- Telia kohustub tagama enda vastutusalas oleva teenusloogika toimimiseks vajaliku infrastruktuuri häireteta töö.
- Telia kohustub teavitama Telia infrastruktuuri hooldustöödest vähemalt 5 (viis) tööpäeva ette, kui sellised tööd võivad häirida Teenuse pakkumist.
Hooldustööde ajal esineda võivaid häired ei loeta Teenuse rikkeks ning etteteavitatud hooldustöödele kulunud aega ei loeta Teenuse rikke kestuse hulka.
- Telia kohustub kõrvaldama Teenuse toimimist kõige vähem häirival võimalikul viisil teenusloogika kasutamisel tekkinud Telia infrastruktuuri tehnilised
rikked, kui need on põhjustatud Telia süsteemivigadest
- Kaupmees vahetab mTasku kassamooduliga seotud kassasüsteemi, Telia blokeeritakse senise mTasku kassamooduli kõik funktsionaalsused automaatselt, juhul kui
Kaupmees vahetab mTasku kassamooduliga seotud kassasüsteemi.