Partner Kuukaart Korduma Kippuvad Küsimused

1. Mis on Partner Kuukaart?

Partner Kuukaart on mugavusteenus, mis võimaldab Kaubamajas, Selveris, ABC Kinga, SHU, I.L.U ja L´Occitane kauplustes Partnerkaardiga sooritatud jooksva kuu ostude eest tasuda arvega järgmise kuu alguses. Partner Kuukaart sarnaneb krediitkaardiga, ent selleks ei ole vaja avada kontot pangas ega vahetada Partnerkaarti krediitkaardi vastu. Teenus liidetakse Sinu sooviavalduse alusel olemasoleva Partnerkaardiga. Partner Kuukaardil puudub lepingu- ja kuutasu ning intress.

2. Mis tingimustel saan Partner Kuukardi ostulimiiti taotleda?

Partner Kuukaardi ostulimiiti saavad taotleda kõik sissetulekut omavad Partnerkaardi kliendid vanuses 21–74 (v.a mitteresidendid), kes on omanud kehtivat Partnerkaarti vähemalt 3 kuud ja kelle kohta ei ole märkuseid Krediidiinfo andmebaasis.

3. Kuidas saan Partner Kuukaardi ostulimiiti taotleda?

Partner Kuukaardi ostulimiiti saad taotleda Kaubamaja Selveri infoletis või Partnerkaardi iseteeninduskeskkonnas www.partnerkaart.ee.

4. Kuidas arvutatakse minu Partner Kuukaardi ostulimiidi summa?

Partner Kuukaardi ostulimiidi määramiseks kontrollitakse kliendi maksevõimekust Creditinfo Estonia AS andmebaasist ning tehakse päring AS Pensionikeskuse peetavasse kogumispensioni registrisse. Kogumispensioni andmeid kasutatakse ainult Partner Kuukaardi maksimaalse ostulimiidi väljaarvutamiseks.

5. Kuidas saan kasutada Partner Kuukaarti maksmiseks?

Partner Kuukaarti saad maksmiseks kasutada Selveri, Kaubamaja, ABC Kinga, SHU, I.L.U. ja L´Occitane kaupluste tavakassas, Selve- ja PartnerEkspressi iseteeninduskassas ning Selveri, Kaubamaja ja I.L.U. e-poes.

Selve- või PartnerEkspressi kassas registreeri oma Partnerkaart iseteeninduse terminalis ja vali makseviisiks Partner Kuukaart ning seejärel sisesta makseterminali oma Partner Kuukaardi PIN-kood, millega kinnitad makse.

Selveri, Kaubamaja, ABC Kinga, SHU ja I.L.U. kaupluste tavakassas registreeri oma Partnerkaart kaarditerminalis ning avalda teenindajale soovi tasuda ostude eest Partner Kuukaardiga. Seejärel sisesta makseterminali oma Partner Kuukaardi PIN-kood, millega kinnitad makse.

E-poes vali ostukorvis makseviisiks Partner Kuukaart ning seejärel sisesta Partner Kuukaardi PIN-kood, millega kinnitad makse.

6. Kuidas arvestatakse boonuspunkte, kui kasutan maksmiseks Partner Kuukaardi ostulimiiti?

Kui tasud ostude eest Partner Kuukaardiga kogud nii Partnerkaardi, Partner deebetkaardi kui Partner krediitkaardi registreerimisel igalt ostult, mis on suurem kui 1 euro, iga kulutatud euro eest ühe boonuspunkti.

7. Mis on Partner Kuukaardi PIN-kood ja kuidas seda kasutada?

Partner Kuukaardi ostulimiidi kasutamiseks vajaliku PIN-koodi edastame Sulle tekstisõnumina (SMS) peale Partner Kuukaardi lepingu sõlmimist lepingus määratud mobiiltelefoninumbrile. Turvalisuse huvides soovitame PIN-koodi iseteeninduskeskkonnas ära vahetada. Partnerkaart ja PIN-kood on personaalne ning seda tohib kasutada ainult Partnerkaardile märgitud kaardi kasutaja. Kui oled maksmisel sisestanud terminali 3 korda vale PIN-koodi, lukustatakse Sinu Partner Kuukaardi ostulimiit. Uue PIN-koodi saamiseks tuleb Sul pöörduda Selveri või Kaubamaja infoletti või taotleda uut PIN-koodi Partnerkaardi iseteeninduskeskkonnas www.partnerkaart.ee.

8. Mida teha, kui olen Partner Kuukaardi PIN-koodi unustanud?

Ununenud või blokeeritud PIN-koodi saad uuendada Partnerkaardi iseteeninduskeskkonnas www.partnerkaart.ee või lähimas Kaubamaja või Selveri infoletis.

9. Kus on mul võimalik näha oma Partner Kuukaardiga sooritatud tehingute väljavõtet ja kasutatud ostulimiidi summat?

Kõigi Partner Kuukaardiga tehtud tehingutega on Sul võimalik tutvuda Partnerkaardi iseteeninduskeskkonnas www.partnerkaart.ee. Sealt leiad ka kasutatud ostulimiidi summa.

10. Kuidas saan maksta Partner Kuukaardiga tehtud ostude eest?

Kõikide Partner Kuukaardiga tehtud ostude eest, mis on sooritatud ühes kalendrikuus, saadetakse Sulle ostudele järgneva kuu 3. kuupäeval arve. Arve saadetakse Sinu internetipanka ja e-posti aadressile. Arvel on väljavõte Sinu eelmise arvestusperioodi jooksul sooritatud tehingutest Partnerprogrammi kaupluste lõikes. Arve tuleb tasuda sellel näidatud rekvisiitidega ja tähtajaks, üldjuhul 7 kalendripäeva jooksul alates arve väljastamisest. Esitatud arved on nähtavad ka Partnerkaardi iseteeninduskeskkonnas www.partnerkaart.ee.

11. Mis juhtub, kui hilinen Partner Kuukaardi arve tasumisega?

Eelneval kuul kasutatud Partner Kuukaardi ostulimiidi eest esitatud arve tuleb tasuda järgneva kuu 10. kuupäevaks. Arve tasumisega viivitamisel on Tallinna Kaubamaja Grupil õigus nõuda tasumata summalt viivist 0,065% päevas alates arve esmasest maksetähtajast kuni makse laekumiseni, sulgeda Partner Kuukaardi ostulimiit, avalikustada võlgnevus Maksehäireregistris, anda võlanõue üle kolmandatele isikutele võla sissenõudmiseks ning lõpetada ühepoolselt Partner Kuukaardi leping.

12. Kas Partner Kuukaardi ostulimiiti saab välja võtta sularahas?

Partner Kuukaardi ostulimiiti ei ole võimalik välja võtta sularahas ega teha Partner Kuukaardile sissemakseid sularahas.

13. Kas Peregrupi liige saab minu Partner Kuukaardi ostulimiiti kasutada?

Partnerkaardi Kuukaardi teenus on personaalseks kasutamiseks ning Peregrupi liikmetele ei laiene.

14. Kuidas saan lõpetada Partner Kuukaardi lepingu?

Partner Kuukaardi lepingu saad lõpetada Kaubamaja ja Selveri infoletis või Partnerkaardi iseteeninduskeskkonnas www.partnerkaart.ee. Partner Kuukaardi lepingu lõpetamisel suletakse kohe Sinu Partner Kuukaardi ostulimiit ja esitatakse lõpparve, mis tuleb tasuda 3 päeva jooksul.