Korduma Kippuvad Küsimused

Kuidas saada Partnerkaarti?
Täida taotlus Tallinna või Tartu Kaubamaja või Selveri infoletis või veebis www.partnerkaart.ee. Taotlusvormil tuleb täita kõik kohustuslikud väljad. Partnerkaardi lisakaardi saad vormistada Selveri või Kaubamaja infoletis ka oma 7- kuni 20-aastastele (20 k.a) lastele. Kaardi väljastamisel esita isikut tõendav dokument ja tasu kaardi maksumus. Nimelise kaardi saad infolauast kohe kätte. Partnerkaardi Iseteenindus keskkonnast  tellides, suletakse kehtivust kaotav Partnerkaart  koheselt ja  uus Partnerkaart jõuab Sinu kontaktaadressile hiljemalt 5 tööpäeva  jooksul pärast postikulu (3€ ) tasumist.
Miks peaksin märkima Partnerkaardi taotlusvormile oma isiklikud andmed?

Sinu isiklikke andmeid (telefoninumber, e-post, Eestis asuv postiaadress) palume selleks, et võtta Sinuga ühendust, kui meil on Sulle olulisi teateid. Olulisteks teadeteks peame infot, mida edastame seoses isikute ja vara kaitsega (näiteks pangakaardi, rahakoti või ostude unustamisel kauplusesse, toimunud ostutehinguga seotud asjaolude välja selgitamiseks ja lahendamiseks, iseteeninduse juhtumid jms), lepinguliste ja tarbijakaitse õiguste ja kohustuste täitmisega ning tootevastutuse kohustuse täitmisega (näiteks ohtliku toote tagasi kutsumine) jms.

Sinu isiklikke andmeid palume ka selleks, et teavitada Sind posti või e-posti kaudu Partnerkaardiga toimuvatest müügikampaaniatest ja sooduspakkumistest.
Sinu isiklikke andmeid kasutame otseturunduseks vaid Sinu eelneval nõusolekul ning sellisel juhul teavitame Sind telefoni, posti või e-posti kaudu soovitud müügikampaaniatest ja sooduspakkumistest.

Miks peaksin kassas Partnerkaardi esitama?
Iga kord Partnerkaarti kassas registreerides kogud ostuboonust, millega saad hiljem soodustust. Samuti on lisaks püsisoodustustele kauplustes paljud soodushinnad seotud Partnerkaardiga ning püsisoodustuse või soodushinna saamiseks on vajalik kassas esitada Partnerkaart.
Kuidas arvestatakse boonuspunkte?
Esitades Selveri, Kaubamaja, I.L.U. , ABC Kinga või Shu kassas Partnerkaardi, kogud igalt ostult, mis on suurem kui 1 euro, iga kulutatud euro eest ühe boonuspunkti. Makstes Partner deebetkaardiga, kogud igalt ostult kulutatud euro eest kaks boonuspunkti. Makstes aga Partner krediitkaardiga kogud iga kulutatud euro eest kolm boonuspunkti. Punkte arvestatakse ostu lõppmaksumusest, millest on maha arvestatud kõik soodustused (Partnerkaardi püsisoodustused, sünnipäevasoodustus, eripakkumiste allahindlused jms) ja toodete maksumus, mille eest punkte ei koguta, ning punktidega tasutav osa. Kogutavad punktid on täisarvulised ja neid arvestatakse, ümardades sentidega lõppeva ostusumma allapoole esimese täisarvuni.
Kuidas kogutud ostuboonust kasutada?
Ostude eest punktidega tasumisel võrdub 1 punkt soodustusega 1 eurosent. Punktid laekuvad Sinu Partnerkaardi kontole järgmisel päeval pärast ostu tegemist ja seejärel saad neid hakata kohe kasutama kõikides Tallinna Kaubamaja grupi kauplustes: Selveris, Kaubamajas, kauplustes I.L.U., ABC King ja Shu. Punktidega saad ostu eest tasumisel soodustust nii kogu ostusumma ulatuses kui ka osaliselt, makstes puudu oleva summa juurde sularahas või kaardiga.
Kuidas saan teada, kui palju boonuspunkte olen juba kogunud?
Oma punktisaldot, mille ulatuses saad ostude eest tasumisel soodustus, näed iga ostutšeki lõpus, logides sisse Partnerkaardi iseteeninduskeskkonda www.partnerkaart.ee või helistades infotelefonil 13 444 tööpäevadel kella 9–17.
Kui boonuspunktid ei ole laekunud Partnerkaardikontole?
Boonuspunktid laekuvad Sinu Partnerkaardi kontole järgmisel päeval pärast ostu tegemist. Boonuspunkti saldo kohta saad infot Kaubamaja või Selveri infoletist, telefonil 13 444 tööpäevadel kella 9–17 või logides sisse iseteeninduskeskkonda ja valides "Minu tehingud".
Milliste toodete eest ei saa tasuda ega koguda boonuspunkte?

Punkte ei kogu, kui Sa tasud Partnerkaardi, kinkekaardi, pandi, tubaka või tubakatoote, alkohoolse joogi eest või Ilustuudio või meigiteenuse eest Kaubamajas või  teenuse eest I.L.U stuudiotes või kolmanda osapoole teatud teenuse või kauba eest (kõnekaart, tellimiskaart, kuulutus, postmark, bussipilet, lotopilet, Rahva Raamatu E-kioski toode, kohviautomaadi toode Selveris, teatri-, kontserdi jmt pilet ja/või selle pileti teenustasu, heategevustoode, puhkuse- ja reisipakett vms. Boonuspunktide eest tasumisel piiranguid ei ole ja soodustust saad kõikidelt toodetelt.

Kui kaua boonuspunktid kehtivad?
Teenitud boonuspunkte saad kasutada nende teenimisele järgneva aasta 31. jaanuarini (k.a).
Kas saan kanda oma kogutud punktid teise isiku kaardile?
Partnerprogrammi boonuspunkte ei saa teise isiku kaardile kanda, boonuspunkte ei saa välja võtta rahas, neid saab kasutada ainult ostude eest tasumisel soodustuse saamiseks.
Mis on Partnerprogrammi peregrupp?
Peregrupp on Partnerkaardi kasutajate poolt moodustatud grupp, kuhu saavad kuuluda Partnerkaarti omavad seitse liiget -kaks abikaasat või elukaaslast ning nende kuni viis 7-20 aastast last. 21 aastaseks saamisel arvatakse liige automaatselt peregrupist välja ja ta saab soovi korral moodustada iseenda peregrupi.
Miks on kasulik peregrupp moodustada?
Partnerkaardi peregrupp on Partnerprogrammi uus soodustus, mis annab igale grupi liikmele võimaluse saada osa Partnerkaardi sünnipäevasoodustustest mitte ainult iseenda, vaid kõikide oma pereliikmete sünnipäevadel.
Millised soodustused kehtivad peregrupi liikme sünnipäeval teistele pereliikmetele?
Kõikidele pereliikmetele kehtivad iga peregrupi liikme sünnipäevaperioodil ehk viis päeva enne ja viis päeva pärast sünnipäeva Partnerkaardiga 10% soodustust Kaubamajas, ABC Kinga, I.L.U. ja L´Occitane kauplustes. Selverites kehtib 10%-line soodustus kõikidelt Selveri Köögi toodetelt, Selveri Pagarite toodetelt, tortidelt, kookidelt, kringlitelt, stritslitelt ja jookidelt (v.a Selveri Köögi internetilehe tellimused). Sünnipäevasoodustus kehtib pereliikmetele ainult kehtiva Partnerkaardi esitamisel!
Kuidas peregruppi moodustada?
Peregrupi saab moodustada Kaubamaja või Selveri infoletis või Partnerkaardi iseteeninduses. Logides Partnerkaardi iseteeninduskeskkonda tuleb Minu Pere menüülehel sisestada pereliikme ees-ja perekonnanimi ja isikukood. Peregrupp peab vastama peregrupi tingimustele. Täiskasvanud liikme lisamisel peab liidetav pereliige kinnitama Partnerkaardi iseteeninduses oma liitmist peregrupiga, alles seejärel hakkavad soodustused kehtima. Lapse lisamisel ei pea liidetav liitmist kinnitama ning lapse soodustused hakkavad ülejäänud pereliikmetele kohe kehtima.
Kõik lisakaardina taotletud Partnerkaardid liidetakse automaatselt põhikaardi peregrupi külge. Juhul kui Sinu pere kooseis on vahepeal muutunud, siis saad vajadusel pereliikmeid lisada või eemaldada.
Kes saab moodustada peregrupi?
Peregrupi saab moodustada Partnerkaarti omav klient, kes on vähemalt 21 aastane ning ei kuulu juba mõnesse kehtivasse peregruppi.
Kas ma saan kuuluda korraga mitmesse peregruppi?
Korraga saab üks inimene kuuluda vaid ühte peregruppi.
Kas ma saan peregrupist lahkuda?
Peregrupist saab lasta ennast välja arvata Kaubamaja või Selveri infoletis või Partnerkaardi iseteeninduses.
Kuidas moodustada peregrupp kui peres on rohkem kui viis alaealist last?
Kui peres on rohkem kui viis alaealist last, pöördu peregrupi moodustamiseks Kaubamaja või Selveri infoletti.
Kas peregrupi liikmed näevad iseteeninduses teiste liikmete ostuajalugu?
Peregrupi liikmed näevad iseteeninduses ainult liikmete ees- ja perekonnanime ning isikukoode. Liikmed ei näe teiste pereliikmete ostude ajalugu ja boonuspunktide saldosid.
Millal hakkavad kehtima pereliikmetele sünnipäevasoodustused?
Soodustused hakkavad kehtima alates sellest hetkest, kui liidetava pereliikme andmed on sisestatud Partnerkaardi iseteeninduskeskkonda Minu Pere lehele. Täiskasvanud pereliikme sünnipäevasoodustus hakkab kehtima teistele pereliikmetele peale pereliikme antud kinnitust Partnerkaardi iseteeninduses. Sünnipäevasoodustuste kehtima hakkamise eelduseks on kehtiva Partnerkaardi või Partner pangakaardi olemasolu kõikidel peregrupi liikmetel.
Kas peregrupi liikme soodustus kehtib teistele liikmetele kui Partnerkaart aegub?
Kaardi aegumisel jääb liige peregruppi alles, kuid soodustusi teised peregrupi liikmed aeguva kaardi omaniku sünnipäevaperioodil ei saa. Tasub olla tähelepanelik enda ja pereliikmete Partnerkaardi kehtivusajale. Aegunud kaardi saad tasuta ümber vahetada 3 kuu jooksul pärast kaardil märgitud kehtivusaja lõppu.
Mida teha, kui olen oma kaardi kaotanud?
Partnerkaardi kaotamisest või vargusest teata kohe Kaubamaja või Selveri infolauda või telefonil 13 444 tööpäevadel kella 9–17. Kaotatud kaardile kogutud boonuspunktid kantakse Sinu uuele kaardile pärast uue kaardi aktiveerimist. Kaardi vahetuse eest tuleb tasuda 1 €.
Mida teha, kui Partnerkaart ei tööta kassas korralikult?
Kui Sinu Partnerkaart on kahjustatud ja kassas loetamatu, saad vahetada oma kaardi uue vastu Kaubamaja või Selveri infoletis. Kahjustatud kaardile kogutud boonuspunktid kantakse Sinu uuele kaardile pärast uue kaardi aktiveerimist.
Kuidas saan siseneda Partnerkaardi iseteeninduskeskkonda?
Partnerkaardi iseteenindusse saab siseneda ID-kaardi, mobiil-ID, Smart-ID või pangalingi kaudu.
Milliseid toiminguid saan Partnerkaardi iseteeninduskeskkonnas teha?
Partnerkaardi iseteeninduses saad kontrollida ja muuta oma kontaktandmeid, näha oma boonuspunktide jääki ning sulle kehtivaid personaalseid sooduspakkumisi. Iseteenindusse sisenemiseks peab olema kaardi kasutajal kehtiv Partnerkaart või Partner pangakaart ja kaardi taotlemisel täidetud isikuandmetes isikukoodi väli. Keskkond ’Minu tehingud’ annab Sulle ülevaate Partnerkaardiga tehtud ostudest Tallinna Kaubamaja kontserni kauplustes. Vajadusel saad andmetest ja e-tšekkidest teha väljatrükke või salvestada neid arvutisse. E-tšekki aktsepteeritakse Selveris, Kaubamajas, ABC Kinga, SHU ja I.L.U. kauplustes samaväärselt pabertšekiga.
Mis on privaatsuspoliitika?
Privaatsuspoliitika annab Sulle teavet ja aitab mõista, miks me palume avaldada isikuandmeid ja mida nendega teeme, kui kaua me neid säilitame jne.
Mis on isikuandmete kaitse üldmäärus?
Euroopa Liidu isikuandmete kaitse üldmäärus asendab isikuandmete kaitse seaduse ja on välja töötatud andmekaitseseaduste ühtlustamiseks üle Euroopa, et kaitsta ja edendada kõigi Euroopa Liidu kodanike andmete puutumatust ja muuta läbinähtavamaks, kuidas ettevõtted andmeid töötlevad.
Mida pean tegema, kui soovin oma Partnerkaardiga seotud andmetega tutvuda?
Sul on igal ajal õigus tutvuda oma isikuandmetega Partnerkaardi iseteeninduskeskkonnas aadressil www.partnerkaart.ee. Kui Sul ei ole võimalik logida Partnerkaardi iseteeninduskeskkonda, siis pöördu digitaalselt allkirjastatud taotlusega Tallinna Kaubamaja Grupi poole aadressil dpo@kaubamaja.ee. Isikuandmetega tutvumise taotluse saad alla laadida siit (https://www.partnerkaart.ee/iseteenindus/taotlused/Andmetega_tutvumise_t...) .
Mida pean tegema, kui soovin minu Partnerkaardiga seotud andmeid teisele ettevõttele üle kanda?
Sul on igal ajal võimalus alla laadida oma isikuandmed Partnerkaardi iseteeninduskeskkonnas aadressil www.partnerkaart.ee ning edastada need mõnele muule andmetöötlejale. Samuti on võimalik pöörduda oma isikuandmete ülekandmiseks mõnele muule andmetöötlejale, pöördudes digitaalselt allkirjastatud taotlusega Tallinna Kaubamaja Grupi poole aadressil dpo@kaubamaja.ee. Tallinna Kaubamaja Grupil on õigus keelduda isikuandmete mõnele muule andmetöötlejale otse edastamisest juhul, kui andmete edastamine kolmandale isikule ei ole Tallinna Kaubamaja Grupi hinnangul turvaline. Isikuandmetega ülekandmise taotluse saad alla laadida siit.
Mida pean tegema, kui soovin muuta või võtta tagasi otseturunduse edastamise nõusolekuid?
Sul on igal ajal õigus tutvuda ja muuta oma otseturunduse nõusolekuid (info edastamine sooduspakkumiste ja kampaaniate kohta, uudiskirjad) Partnerkaardi iseteeninduskeskkonnas aadressil www.partnerkaart.ee. Kui Sul ei ole võimalik logida Partnerkaardi iseteeninduskeskkonda, siis pöördu otseturunduse nõusolekute muutmiseks Kaubamaja või Selveri infoletti.
Mida ma pean tegema, kui soovin, et minu Partnerkaardiga seotud andmed kustutatakse?
Sul on igal ajal õigus loobuda enda isikuandmete töötlemisest Partnerprogrammi raames ja nõuda oma andmete kustutamist. Isikuandmete kustutamiseks pöördu Kaubamaja või Selveri infoletti või saada digitaalselt allkirjastatud taotlus Tallinna Kaubamaja Grupile aadressil dpo@kaubamaja.ee. Isikuandmete kustutamise taotluse saad alla laadida siit. Partner Pangakaardi kasutajatel tuleb esmalt pöörduda AS-i LHV Pank poole
Kas ma saan Partnerkaarti edasi kasutada, kui ma olen nõudnud oma andmete kustutamist Partnerkaardi andmebaasist?
Kui Sa oled nõudnud andmete kustustamist, siis ei saa me võimaldada Sul enam Partnerkaardi kasutamist ning Partnerkaart suletakse ja kõik Partnerkaardi õigused lõpetatakse. Sealhulgas ei saa Sa enam Partnerkaardiga kaasnevaid soodustusi Partnerprogrammi kauplustes ja e-poodides, Sinu kogutud boonuspunktid kustutatakse ja neid ei ole võimalik kasutada. Samuti suletakse juurdepääs Partnerkaardi iseteeninduskeskkonnale ning kustutatakse Partnerkaardi ostuajalugu ja e-tšekid. Sa ei saa ka kasutada SelveEkspressi ja PartnerEkspressi isteeninduse teenust ning peregrupi loonud Partnerkaardi kasutaja andmete kustutamisel lahutatakse peregrupp tervikuna.
Kuidas leian Partnerprogrammi kohta infot?
Uusimate täienduste ja muudatustega tingimused leiad Partnerkaardi veebilehelt. Samuti leiad sealt alati värske info kõigi Partnerkaardi soodustuste, eripakkumiste, koostööpartnerite ja kampaaniate kohta.